تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای افزایش نرخ بازدید2024-02-16
سئو اینستاگرام؛ 8 تکنیک برای افزایش بازدید و فالوور استک لرن
افراد، پس از بررسی محصول میتوانند توسط نسخه موبایل وبسایت، کالای خود را خریداری کنند. برای راهاندازی این تبلیغات باید ابتدا کاتالوگ فروشگاهی خود را در اینستاگرام ایجاد کنید. درنهایت، نکته مهم این است که حتی اگر دامنهای را تبلیغ میکنید که مالک آن نیستید، همچنان سیاستها و قوانین گوگل ادز برای شما اعمال خواهند شد. علاوه بر این، میتوانید تنظیمات تبلیغات خود را بهگونهای انجام دهید که در کامپیوتر و تبلت نمایش داده نشود. همچنین نوع مخاطبان و موقعیت جغرافیایی قابل تنظیم است و میتوانید پیشنهاد قیمت را نیز تغییر دهید. تبلیغ پیج اینستاگرام در گوگل ادز امکانپذیر است، البته تبلیغکننده باید لینک موردنظر را خودش انتخاب کند.
اینستاگرام این امکان را برای شما قرار داده است که علاوه بر نام کاربری خود، یک نام هم برای پیج خود انتخاب کنید. این نام چون از بیو بزرگتر است و همچنین بولد شده است بیشتر از بیو به چشم میآید. شما میتوانید از طریق ابزار Insights اینستاگرام، بدانید فالوورهایتان در چه ساعاتی از شبانه روز بیشتر آنلاین هستند و در همان ساعات محتواهایتان را منتشر کنید.
اینستاگرام به پست ها و پیج هایی که تعامل بیشتری را به خود جذب می کنند اهمیت زیادی می دهد بخصوص اگر این جذب تعامل در ساعات اولیه انتشار محتوا باشد. انتشار پشت صحنه کارتان کمک می کند به مخاطبانتان که بهتر به شما اطمینان کنند. همچنین در انتشار پست های اینستاگرامی خود حقیقت را به اشتراک بگذارید و اگر جایی اشتباهی کردید مسئولیت اشتباه خود را بپذیرید. بله، میتوانید لینک پروفایل اینستاگرام یا پستی از آن را انتخاب کنید و آن را به وسیله گوگل ادز تبلیغ کنید.
اتصال به صفحه فیسبوک
- {
- با توجه به این گزینهها، میتونین تبلیغاتتون رو دقیقتر و بهینهتر انجام بدین. |}
- پست های پیج های مرتبط را لایک کنید و کامنت قرار دهید تا آنها هم برای شما این کار را انجام دهند.این کار باعث می شود تا مخاطبان آنها با پیج شما نیز آشنا شوند.
- شما فقط به یک تصویر باکیفیت نیاز دارین که پیام برندتون رو منتقل کنه. {
- برای مثال، اگر مخاطبان شما دانشجویان هستند، احتمالاً ساعات عصر یا اوایل شب زمان مناسبی برای انتشار محتوا خواهد بود. |}{
- به شما پیشنهاد میکنیم برای فعالیت درست در اینستاگرام، اول از همه یک تقویم محتوا برای صفحهتان بنویسید. |}
- از آنجایی که افزایش بازدید اینستاگرام، تاثیر مستقیمی بر روی میزان فروش پیجهای کاری میگذارد، بسیار از صاحبان کسب و کارها به دنبال روشهای میانبر برای این کار هستند.
Sue B. Zimmerman نیز توصیه مشابه ای را برای بازاریابانی که می خواهند بر الگوریتم اینستاگرام غلبه کنند ارائه کرد. Rethink کلمه کلیدی این حرف است به معنای دوباره فکر کردن و تجدید نظر کردن. به طور کلی داشتن تقویم و برنامه ریزی کمک شایانی به نظم دادن امور می کند و قطعا برنامه ریزی داشتن در هر کاری لازمه موفقیت است. توجه داشته باشید حتما از هشتگ برند خود نیز برای برندسازی استفاده کنید. زمان بهینه یعنی بهترین تایم در روز که بیشتر دنبال کنندگان شما در این بسترفعال هستند. این روش، یک ترفند بسیار کارآمد است که اکثر افراد موفق در این پلتفرم از آن استفاده می کنند.می توانید از دایرکت های جالب اسکرین بگیرید و از آن استفاده کنید.
یکی از اولین گامها برای افزایش بازدید اینستاگرام، ایجاد محتوای بصری جذاب است. اینستاگرام یک پلتفرم بصری است و تصاویر یا ویدیوهایی که از نظر گرافیکی جذاب و حرفهای باشند، شانس بیشتری برای جلب توجه مخاطبان دارند. استفاده از رنگبندی مناسب، فونتهای منحصربهفرد و ترکیب هنرمندانه عناصر بصری میتواند تأثیر فوقالعادهای بر تعامل کاربران داشته باشد.
پس از اینکه کاربر، لینکی از اینستاگرام را برای بار اول باز میکند، از او سوال میشود که آیا لینک در اپلیکیشن اینستاگرام یا مرورگر باز شود. البته، بیشتر افراد برنامه پیشفرض را انتخاب میکنند و گاهی نیز افراد، تبلیغ را در مرورگر باز میکنند. تبلیغات اسپانسری یا حمایتشده گزینهای برای حسابهای تجاری در اینستاگرام است که به برندها اجازه میدهد تا پستها و مطالب خود را از طریق روشهای پولی، تبلیغ کنند. حتی ممکن است وب سایت هم نداشته باشید ولی به راحتی میتوانید با جذب مقداری فالوور، برند خود را معرفی کنید و شروع به فروش محصولات خود کنید.
در هر زمان، در اینستاگرام هشتگهایی بیشتر دیده میشوند و در واقع ترند هستند. البته در صورتی از آنها استفاده کنید که به بیزینس شما ربط داشته باشد. البته باید حواستان باشد تنها از هشتگهای مرتبط با حوزه کاری خود استفاده کنید. اینستاگرام هشتگهای ترند را به شما هنگام جستجو پیشنهاد میکند که نباید استفاده از این هشتگها را فراموش کنید. یکی دیگر از دلایل اهمیت پروفایل ویزیت، قرار گرفتن پستها در اکسپلور اینستاگرام است. به طوری که بدون تبلیغات، اینستاگرام یکی از پستهای شما را صرفاً به دلیل بازدیدها و لایکهای بالا در اکسپلور یا فید کاربران نمایش میدهد.
اگر از آن دسته از کاربران اینستاگرام هستید که از این اپلیکیشن محبوب برای فروش و تجارت استفاده می کنید؛ قطعا می دانید اینستاگرام چیزی فراتر از یک شبکه اجتماعی برای انتشار عکس و … است. در حقیقت یک ابزار بی نظیر برای برندسازی و ارتباط آنلاین با مخاطبانتان است. یکی از راه های افزایش بازدید پست و نرخ تعامل (engagement)، انتشار پست های جذاب و دانستن نکات کلیدی در مورد آن است. اما اینکه چگونه تعامل پست خود را بالا ببریم که منجر به افزایش بازدید پست و ورود به اکسپلور شود نکاتی است که در این مطلب به شرح آن می پردازیم. تبلیغات فروشگاهی اینستاگرام، کاربران را به صفحه توضیحات محصول در اینستاگرام هدایت میکنند.
این محتوا میتواند شامل پستها، استوریها، ریلز و یا حتی لایوهای شما باشد. درواقع هر چه تعداد بازدیدها بیشتر باشد، به معنای آن است که افراد بیشتری با برند و کسب و کار شما آشنا شدهاند و این موضوع میتواند منجربه افزایش فالوور، تعامل بیشتر با مخاطبان و در نهایت افزایش فروش شود. یکی از نکات کلیدی برای افزایش بازدید اینستاگرام، زمان انتشار محتوا است.
پس از کلیک کاربر روی لینک، از او سوال میشود که لینک در اپلیکیشن اینستاگرام یا مرورگر باز شود. تا اینجا با تبلیغ پیج در اینستاگرام آشنا شدیم و روشهای آن را آموختیم. در ادامه یکی از مهمترین روشهای تبلیغ پیج در اینستاگرام یعنی تبلیغات اسپانسری را توضیح میدهیم.
این روش، تأثیر تبلیغات پولی را به میزان قابلتوجهی افزایش میدهد و میتواند نقش پررنگی در رشد فروش داشته باشد. اگر فردی که برای این کار استخدام شده است، از روشهای درست مثل تبلیغات در پیج اینفلوئنسرهای مرتبط استفاده کند، منجر به فروش بیشتر میشود. اما استفاده از ربات اینستاگرام برای بالا بردن بازدیدهای پروفایل روش نادرست و غیرموثر است. بازدیدهای پروفایل اینستاگرام یکی از شاخصهای تعاملاتی است که کاربران با پیج شما دارند. هر چقدر آمار این بازدیدها بیشتر باشد، نشانهای از عملکرد مثبت شما در اینستاگرام است.
ماموریت اصلی ما در این سالها، ارائه مشاوره، تحقیقات و آموزشهای کارآمد بوده است. از مشاورهی اولیه تا ارائهی راهکارهای نوآورانه، با شما همراه خواهیم بود تا به بهترین نتیجه برسید. از رنگها، فونتها و سبکهایی استفاده کنین که با تصویر کلی برندتون همخوانی داشته باشه. برای رسیدن به بهترین نتایج، باید تبلیغاتتون رو بهطور مداوم بهینه کنین. این فرمت که شامل ویدئوهای کوتاه و خلاقانهست، اخیراً خیلی محبوب شده. تبلیغات ریلز معمولاً کمتر از ۳۰ ثانیه هستن و با توجه به جذابیت بالای این فرمت، میتونین پیامهای سریع و تأثیرگذاری رو منتقل کنین.
این محبوبیت، پول و درآمد بالایی به همراه دارد.به همین علت بسیاری از پیج ها تلاش می کنند تا در این بستر با ترفند های مختلفی مثل خرید ویو مطرح شوند. از ویژگیهای هدفگذاری اینستاگرام مثل دموگرافیک، علایق و رفتارها برای پیدا کردن مخاطب هدف استفاده کنید. این گزینه به شما این امکان رو میده که یه مبلغ مشخص رو به صورت روزانه برای تبلیغاتتون تعیین کنین. مثلاً اگه بخواین روزانه ۵۰ هزار تومان خرج تبلیغ کنین، این گزینه مناسبه. از آنجایی که نیازهای آموزشی سازمانها در شرایط مختلف و صنایع متفاوت، یکسان نیستند، آکادمی اینفوگرام امکان طراحی و برنامهریزی دوره های اختصاصی متناسب با زمان و میزان ساعات آموزشی مورد نظر شمارا دارد. در برگزاری کمپین و مسابقه باید دقت زیادی داشته باشید، چرا که اگر اشتباه برگزار شود میتواند هزینه زیادی برای شما به جا بگذارد و نتیجه مطلوبی هم دست پیدا نکنید.
اجازه بدهید راز اصلی را همین ابتدای مقاله با شما در میان بگذاریم. بهترین استراتژی برای رشد پیج اینستاگرام داشتن استمرار در تولید محتوای باکیفیت است. اینستاگرام به تازگی قابلیت انتشار پست های مشارکتی را برای شما فراهم کرده است. این پست ها همچون استوری های تعاملی تاثیر زیادی در جذب مخاطب هدفمند و افزایش بازدید پست دارد. درواقع بهترین زمان برای انتشار پست در اینستاگرام، زمانی است که مخاطبان شما آنلاین هستند. اما بهطور کلی صبحها و عصرها بهترین زمان برای انتشار پست در اینستاگرام هستند.
همچنین میتوانید روزهایی در هفته و ساعاتی در روز را هدف قرار دهید که مخاطبان شما بیشتر در اینستاگرام فعال هستند. لازم به ذکر است این گزینه برای حالت «Lifetime» فعال است و اگر به صورت روزانه بودجه خود را تخصیص میدهید نمیتوانید این تنظیمات را انجام دهید. اگر با تنظیم بودجه در فیسبوک، گوگل ادز و سایر پلتفرمهای تبلیغات دیجیتال آشنا باشید، این قسمت برای شما ساده خواهد بود.
بله درست است که تبلیغات می تواند تاثیر زیادی در جذب مخاطب برای شما داشته باشد اما اگر پست شما جذاب نباشد قطعا تبلیغ برای آن هم بی ثمر خواهد بود. اگر مخاطبانتان کامنتی در قالب سوال یا تشکر می فرستند این خود می تواند یک تولید محتوا برای اکانت شما باشد. شما می توانید از دایرکت خود اسکرین شات بگیرید و در قالب پستی به سوالات متداول مخاطبان خود یا ابزار محبت آن ها در قالب رضایت مشتریان پاسخ دهید. تمام این موارد کمک به دیده شدن بیشتر پست شما و جذب فالوور هدفمند می کند همچنین زمینه ورود شما به اکسپلور را فراهم خواهد کرد. بهترین زمان انتشار پست، زمانی است که بالاترین درصد فالوورهای شما در اینستاگرام مشغول به فعالیت هستند.
یک برنامهی زمانی مشخص برای انتشار محتوا داشته و به آن پایبند باشید. با این کار به الگوریتم اینستاگرام نشان میدهید که پیج شما فعال است و به مرور زمان، پستهای شما در معرض دید تعداد بیشتری از کاربران قرار خواهد گرفت. ریلزهای اینستاگرام نسبت به ویدیوهای معمولی اینستاگرام، 67 درصد توجه بیشتری را جلب میکنند.
بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ
میتوانید با بهینهسازی تصاویر، تعامل با بازدیدکنندگان و استفاده صحیح از ابزارهای پلتفرم، نمایه رسانههای اجتماعی خود را افزایش دهید و مخاطبان بزرگتر و درگیرتری ایجاد کنید. توجه داشته باشید که موفقیت در اینستاگرام به زمان و تلاش مداوم نیاز دارد. با پیروی از این راهکارها و آزمایش استراتژیهای مختلف، میتوانید بازدیدهای خود را افزایش داده و جامعهای از دنبالکنندگان وفادار ایجاد کنید.
هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما میفرستیم. بسته به نوع فالوورها و موقعیت جغرافیایی آنها، بهترین زمان ممکن است متفاوت باشد، اما معمولاً صبحها و عصرها، زمانی که افراد بیشتر آنلاین هستند، زمانهای خوبی هستند. برای مثال در چینش پست های پیج، پست های وسط نکات آموزشی و پست های چپ و راست، معرفی محصول یا خدمات باشند. در نهایت از اینکه تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید متشکریم و امیدواریم این مطالب برای شما مفید و آموزنده بوده باشد.
برای برگزاری کمپین و مسابقه حتما ابتدا باید اهداف خود را مشخص و سپس شرایط را بررسی کنید و در انتها باید نحوه انجام کمپین یا مسابقه را تعیین کنید تا بتوانید به نتیجه دلخواه خود برسید. همچنین سناریو تبلیغ باید به دقت تنظیم و آماده شود تا بتوانید در مدت زمان کوتاهتری به جامعهای از مخاطبان واقعی و علاقهمند دست پیدا کنید. اگر میخواهید یک استوری را برای همیشه در پیچتان داشته باشید، میتوانید آن را هایلایت کنید.
امروزه کاربران توجه بیشتری به مطالبی که از طریق ویدئو منتشر می شوند، نشان می دهند. اگر قصد افزایش بازدید پیج را دارید، محتوای ویدئویی را در راس تولید محتوای پیج قرار دهید. بازدید اینستاگرام شامل بازدید پست و igtv و همچنین بازدید لایو و استوری است. اگر به دنبال خرید بازدید لایو هستید حتما توجه داشته باشید در کنار خرید بازدید برای شروع فعالیت پیج تان و اعتبار بخشیدن به برندتان موارد زیر را نیز رعایت کنید تا افزایش فالوور شما واقعی و ماندگار باشد.
پس آنها را جدی بگیرید و سعی کنید به بهترین شکل از این قابلیت اینستاگرام برای بیشتر دیده شدن استفاده کنید. همانطور که گفتیم، به طور کلی استفاده از عبارت سئو اینستاگرام غلط جا افتاده است. سئو به معنای بهینهسازی برای موتورهای جستجو است؛ حال آنکه اینستاگرام اصلا موتور جستجو نیست بلکه یک شبکه اجتماعی است. اولین هدفی که شما باید در تنظیم پروفایل خود داشته باشید، جلب توجه کاربر است. بله، برای مدیریت تبلیغات اینستاگرام از Ads Manager فیسبوک باید حساب اینستاگرام رو به صفحه فیسبوک متصل کنید.
پیشنهاد میشود برای هر پست حداکثر از 10 تا 15 هشتگ مرتبط استفاده کنید. در دنیای شلوغ اینستاگرام، محتوای اورجینال و خلاقانه حرف اول را میزند و کپیبرداری از محتواهای دیگران نه تنها فایدهای ندارد، بلکه باعث میشود در میان انبوهی از محتواهای مشابه گم شوید. کاری را بهصورت معمول انجام نمیدهید، برای اولین بار در لایو به اشتراک بگذارید. برای مثال اگر بلاگر آرایشی هستید؛ ولی تا امروز با مواد آرایشی ارزان قیمت آرایش خلیجی انجام ندادهاید، این کار را با اعلام قبلی در لایو انجام دهید. هرچه افراد تایم بیشتری روی محتوا بگذارند، اینستاگرام آن را ارزشمندتر میداند و در نتیجه به افراد بیشتری نشان میدهد.پس شما باید با هوشیاری چند ثانیه برای خودتان ایجاد کنید.
نکات بالا تنها فرمولهایی موثر هستند که اگر با خلاقیت ترکیب شوند، اثرگذاریشان صدبرابر میشود. برای افزایش بازدید ریلز اینستاگرام از ترندها استقبال کنید و آنها را به کسبوکارتان ربط دهید. تمپلیتهای آماده به شما کمک میکنند تا بدون نیاز به برنامه خاصی، ریلزهای با کیفیت تولید کنید. پس اگر میخواهید افزایش بازدید اینستاگرام را سریع تجربه کنید، تبلیغ کنید. هشتگ یکی از کاربردیترین ابزارها برای بالا بردن بازدید اینستاگرام است که افراد مرتبط را به پیجتان سرازیر میکند. مصاحبه با افراد معروف این امکان را فراهم میکند، مخاطبان آنها هم شما را دنبال کرده و با شما هم آشنا شوند.
تمام کاربران فعال در اینستاگرام به خوبی می دانند بیشترین بازدید و تعامل مخاطبان در اینستاگرام را استوری ها به سوی خود جذب می کنند. بنابر این با بازنشر پست خود در استوری شانس افزایش بازدید پست خود را افزایش دهید. به عبارتی مکانی که در آن محتوا تولید میکنید جدید باشد به تناسب رنگ ها و محیط دقت زیادی بکنید تا سبب افزایش ویو اینستاگرامی خود شوید . ✅ بله بهینه سازی پروفایل نقش مهمی در ماندگاری کاربر در پیج و افزایش بازدید پست اینستاگرام ایفا میکند. یک روش دیگر برای افزایش بازدید اینستاگرام و فالوور، تبادل شات با پیجهای همکار است. شما میتوانید با پیجهای دیگر صحبت بکنید تا شما را تبلیغ کنند و شما نیز متقابلاً این کار را انجام دهید.
تنها با برچسب کوچک “Ad” یا “Sponsored” در گوشه تبلیغ مشخص میشود که این یک محتوای تبلیغاتی است. برای موفقیت در تبلیغات شبکههای اجتماعی، باید پلتفرم مناسب را انتخاب کرده و در مرحله بعدی، محتوای متناسب را منتشر کنید. انواع مختلفی از تبلیغات در این پلتفرمها وجود دارد، از جمله تبلیغات ویدیویی، تبلیغات تصویری، استوریها و تبلیغات کروسل (Carousel Ads). در این روش، تبلیغات بر اساس عواملی مانند سن، جنسیت، میزان درآمد و سطح تحصیلات به کاربران نمایش داده میشوند. مثلاً یک مؤسسه کنکوری میتواند تبلیغات خود را برای افراد ۱۷ تا ۱۹ ساله هدفگذاری کند تا بیشترین بازدهی را از تبلیغات پولی خود داشته باشد. تبلیغات پولی به معنای پرداخت هزینه برای نمایش تبلیغات به مخاطبان هدف است.
{تاثیر رعایت الگوریتم های اینستاگرام در افزایش بازدید
|}همچنین از هشتگ های تکراری استفاده نکنید تا تاثیر گذار باشد و طبق مقاله شادوبن اینستاگرام و چگونگی رفع آن استفاده بیش از ۳۰ عدد هشتگ سبب شادوبن میشود، پس در انتخاب و نوشتن هشتگ ها بسیار دقت کنید. تبلیغ پیج در اینستاگرام به صورت مستقیم از اپلیکیشن اینستاگرام و از طریق «Ad Manager» فیسبوک قابل انجام است. در حالت روزانه، بودجه شما خیلی سریع خرج نمیشود و هر رو، پس از صرف بودجه روزانه، تبلیغ خودبهخود متوقف میشود. برای مثال، اگر به صورت دستی پیشنهاد قیمت را تنظیم کنید، در مورد ارزش هر مشتری راغب تصمیمگیری میکنید. در تصویر زیر موقعیت هر کدام از این اهداف را در قیف بازاریابی و فروش مشاهده میکنید. قسمت بیو را کامل کنید و توضیح مختصری درباره برند خود و زمینه فعالیتتان به همراه آدرس وب سایت و شماره تماس معتبر قرار دهید.
با این اطلاعات مخاطب را بهتر بشناسید و محتوایی متناسب با علاقه کاربر تولید کنید. برای فعال کردن بازدید پست اینستاگرام، باید اکانت خود را از طریق تنظیمات به اکانت تجاری تبدیل کنید. در این صورت هم افراد محلی و هم مخاطبان همکاران، شما را میشناسند و بیشتر با شما آشنا میشوند. حتی زمینه همکاری با افراد مهمتر و حرفهایتر را هم برای خود فراهم میکنید. همچنین میتوانید با صرف کمترین هزینه برای تولید محتوا در اینستاگرام از طریق لینک مشخص شده، با تیم پشتیبانی ما در کارینو تماس بگیرید.
پس اگر میخواهید افزایش بازدید در اینستاگرام را تجربه کنید، حتما ریلز بسازید. اگر میخواهید فقط به اندازه بازدیدی که میخورید، هزینه پرداخت کنید، از خدمات تبلیغات بازدیدی جریان استفاده کنید. در این روش تبلیغات در چند پیج مختلف نمایش داده میشود و شما فقط بهاندازه ویوی گرفتهشده پول پرداخت میکنید. اگر پیج کوچکی دارید، سعی کنید از هشتگهای که تعداد پست کمتری دارند، استفاده کنید تا در شلوغی هشتگهای میلیونی گم نشوید. با توجه به تعداد فالورهایتان، چند هشتگ کوچک، بزرگ و متوسط انتخاب کنید. آنها میتوانند با معرفی شما و بیزینستان، حجم زیادی از ویو، فالوو و درآمد را برایتان به ارمغان بیاورند.
برای افزایش کارایی، میتوانید از Long Tail Keywords (عباراتی که ۳ تا ۵ کلمه دارند) استفاده کنید تا نرخ تبدیل را افزایش داده و CPC (هزینه به ازای هر کلیک) را کاهش دهید. با آموزش ساخت پیج بیزینسی به راحتی می توانید به آمارهای اینسایت اینستاگرام دسترسی داشته باشید. گام سوم،استفاده از عکس و فیلم های باکیفیت است.سعی کنید برای عکاسی از محصول یا فیلم برداری از خدماتی که ارائه می دهید از افراد با تجربه استفاده کنید یا خودتان آموزش هایی در این زمینه ببینید. قطعا ابزار خود اینستاگرام یعنی اینسایت که البته تا کنون تنها برای پیج های تجاری فعال است. لطفا نظرات و دیدگاه های خود را در قسمت کامنت با ما و سایر همراهان فالوکمپ به اشتراک بگذارید.
با انتخاب کلمات کلیدی مناسب، تبلیغات شما برای کاربرانی که آن عبارت را جستجو میکنند، نمایش داده میشود. با توجه به اینکه ۸۸.۰۲ درصد از جستجوهای کاربران در آسیا در گوگل انجام میشود ( Statcounter)، تبلیغات در این پلتفرم میتواند تأثیر بسزایی داشته باشد. گوگل با توجه به هزینه و کیفیت تبلیغ، جایگاه آن را در نتایج جستجو تعیین میکند.
برای مثال اگر پیجی برای فست فودی خود دارید، نباید عکس خودتان را روی پیج بگذارید. اگر هم لوگو ندارید، بهتر است از عکس یک همبرگر یا پیتزا استفاده کنید. اگر بودجه دارید هیچ وقت برای طراحی لوگو تعلل نکنید، چون لوگو باعث میشود اعتبار پیج شما بیشتر شود. این نوع تبلیغات به شما اجازه میده تا چندین تصویر یا ویدئو رو تو یه تبلیغ به نمایش بذارین.
این ارتباط را حفظ کنید و به کمک این ارتباط، به توسعه برند خود کمک کنید. اگر به دنبال نتیجه گرفتن از سئو اینستاگرام خود هستید، باید فعالیت خود را همیشه ادامه دهید و غیر فعال نباشید. به این ترتیب، مخاطب هر زمان که بخواهد میتواند آنها را دوباره از نو ببیند. شما میتوانید با شناسایی افراد فعال در حوزه خودتان و تعامل با این افراد، بازدیدها و فالوورهای خود را افزایش دهید.
گوگل به راحتی میتواند سوشیال سیگنال (شامل لایک، کامنت، فالوور و...) را ببیند و میتواند رابطه آن با وب سایت شما را تشخیص دهد. حتی مواردی بوده که مشاهده کردهاید که یک عبارت کلیدی را در گوگل سرچ کردهاید و بجای یک سایت، لینکی به صفحه اینستاگرام پیج در نتایج برتر جستجو قرار گرفته باشد. گسترش دسترسی، برنده شدن در تعامل، و ایجاد یک مخاطب اختصاصی همه به افزایش بازدید های اینستاگرام بستگی دارد. با توجه به الگوریتم های همیشه در حال تغییر و رقابت شدید، انتشار صرف مطالب کافی نیست. اقدامات استراتژیک که علاقه را جلب میکند و کاربران را درگیر میکند، به کسب بازدیدهای بیشتر کمک میکند. اینها چند نکته و تکنیک مفید برای فعالیت تجاری در شبکه اجتماعی شما هستند.
مثلاً اگه یه فروشگاه آنلاین دارین، میتونین از کاروسل برای معرفی محصولات مختلف استفاده کنین. ما در آکادمی اینفوگرام خرید فالوور و view را به شما توصیه نمیکنیم. این کار شاید در کوتاه مدت باعث رشد اینستاگرام شما بشود اما در نهایت ارزشی نخواهد داشت و باعث افزایش فروش شما نمیشود. برگزاری کمپین و مسابقه میتواند به ایجاد انگیزه در بین مخاطبان پیج شما منجر شود و به نوعی باعث شود که تعامل بیشتری با پیج شما داشته باشند.
این لینک